top of page

Konec ledna je nový začátek aneb ŠKOLA ŽIVOTA ON-LINE

Kdyby mi někdo před dvěma lety řekl, co se mi bude dít dnes, poklepu si na čelo a vrátím se zpět do své reality. Protože být v Praze byl vždy můj sen. Navíc jsem učila studenty a náš vztah pro mě velmi znamenal. Měla jsem třídu, pro kterou bych dýchala. Ale on ten život je, jako když jste v první třídě. Na začátku přichází nesmělé seznámení, které přejde v jistotu, hravost a vděčnost za to, co pro vás život nachystal. Postupem času ale víte, že je pro Vás připraveno něco víc. A zákonitě a logicky z první třídy musíte a hlavně toužíte nastoupit do třídy druhé.

A tak to bylo i u mne. Musela jsem z první třídy odejít. A tak jsem se na začátku plném nejistot rozhodla vše opustit a vytvořit rodinu svou. Dnes si za tento krok děkuji, protože: mám úžasou rodinu, nové přátele, krásné bydlení a hlavně jsem ani o to staré nepřišla. Minulí přátelé mi zůstali, jsem v kontaktu i se studenty a neustále myslím na to, jak se asi mají. Navíc jsem se zaměřila na "učení dospěláků" a již druhý rok se Škole života pro dospělé daří.

Nyní ale zjišťuji, že je čas na třetí třídu. A proč? Protože mi učení studentů chybí. Protože chci vědět, co mi ještě život připravil. Protože chci vědět, co ještě zvládnu. Protože chci zas slyšet z čeho se studenti radují a co je trápí. Protože mi chybí jejich otevřenost a upřímnost. Protože i mě studenti posouvali a ukazovali mi jiný pohled na svět.

A proto přišel nápad se Školou života-online pro věk 15+ Se školou, kde se budu se studenty bavit o tématech lidských. O tématech, co každého zajímají. A protože v tomto případě Mohamed ani hora nikam chodit nemusí. Bude vše jednodušší a pohodlnější pro obě strany. A proto ta verze online. Verze, při které z domova společně zkusíme, co nám život ještě připravil.

Takže na konci ledna "TO" začne a již brzy se dozvíte víc🥳


27 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page